Zenelejátszó

2013. április 10., szerda

2 Rész!! :)))

Sziasztok meghoztam a 2.részt! 2 komi után jön szombaton a 3.!! :)) Pusziii! :))))
 
/Rebecca szemszöge/
Szeretnénk jobban megismerni ezért jó lenne ha
velünk jönnél 2 hétre Párizsba-mondta vigyorogva Zayn
Tényleg ezt komolyan gondoljátok? ugrottam a nyakukba.
De ha megfojtasz akkor nem viszünk sehova.
-játszotta a halált Louis
Erre a mondatra felröhögtem és gyorsan leszálltam róluk.
Csak 2 bökkenő van. 1. meg kell beszélnem anyuval.
2. Mi lesz Alexával?kérdeztem
Anyáddal már meg beszéltem szóval csak Alexa van hátra.
-mosolygott rám apu.
/Harry szemszöge/ *A találka előtt*
Simon ma meghívott minket hogy ismerjük meg a lányát.
Srácok mikorra van megbeszélve a találka??
kiabáltam fel az emeletre.
Fél 3-ra jön értünk Simon.
-kiabált vissza Louis
Oké-kiabáltam vissza.
/Rebecca szemszöge/ *Vissza a kávézóba*/
Bocsi fiuk de nekem most mennem kell-mondtam szororúan.
Megbeszélem anyuval meg Alexával és felhívlak titeket.mondtam
Jó de előtte add meg a teloszámod!-vigyorodott el Harry
Ja tényleg persze!- Mosolyogtam Harryre
Gyorsan számot cseréltem az összes fiúval.
Mindenkit megöleltem, az igaz Harrynél egy kicsit elidőztem de
végre sikerült elköszönnöm mindenkitől.
Nem lakunk annyira messze a kávézótól így gyalog indultam haza.
MEGJÖTTEM!!!-ordítottam el magam.
Szia kicsim jött le az emeletről anyu.
Beszéltél apuval?? kérdeztem
Igen és én ellenzem ezt az egészet,ja és azon gondolkoztál
hogy hova fogom rakni a húgodat??-komolyodott el anyu.
Elviszed apuhoz vagy meg kérdezem a fiúkat hogy el e jöhet velünk.-mondtam
És ezzel a lendülettel Felrohantam a szobába
Gyorsan felkaptam a telefonom és felhívtam Zayn.
Szia Rebi!-köszönt vidáman Harry(?)
Ő szia Harry, Zayn??kérdeztem
Zuhanyozik.-mondta vigyorogva Harry
Na mind1 te is jó leszel. Figyu el jöhet velünk a húgom is mert
anyu nem akarja egyedül hagyni amig dolgozik.
Perszee szerintem nem gáz.-mondta Harry és hallottam a
hangján hogy mosolyog.
Oké akkor meg mondom neki, ja amúgy mikor is indulunk??-kérdeztem
Holnapután!-mondta Harry
Oké köszii, mond meg Zaynek ha lezuhanyzott akkor hívjon fel.-mondtam
Oké!.-mondta Harry vigyorogva.
Akkor szia Harry!.-mondtam
Szia puszi!-mondta Harry és kinyomta.
Gyorsan lerohantam a lépcsön egyenesen a konyhába.
Anyuu!! Hugi?? kérdeztem mikor beértem a honyhába.
Fent a szobájában!-mondta anyu!.......
 

Rebecca szobája:





 
Fanny szobája:

4 megjegyzés:

  1. Jó lett, kezd érdekes lenni.:D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Író :DD
    Tetszik az alaptörténeted, jól kitaláltad, de még van rajta mit fejleszteni. Pl. a bejegyzés sávot megnyújthatnád, mert így összetömörödve elég érdekesen néz ki. Aztán használj ENTERT! :DD és kötőjelet.
    pl.:
    "Kennel nagyon sokat sétáltunk, beszélgettünk, nevettünk, de valami benne mégis más, ő nem olyan mint a többi barbie baba. /ENTER/
    - Hideg van. - mondtam, miközben összehúztam a kabátomat. /ENTER/
    - Kicsit lehűlt a levegő. - mosolygott rám Ken. /ENTER/"

    Jól van na.. hirtelen más példa nem jutott az eszembe..xdd a lényeget remélem érted. A másik észrevételem, tagoltabban, RÉSZLETESEBBEN fejtsd ki a történteket. Nem kell hirtelen összeházasodni. Kicsit húzni kell a történteket, ettől lesznek érdekesebbek. Az alap témával nincs gond, elég ügyes ötlet bele keverni így Simon-t is. De az például számomra hirtelen történt, hogy épp, hogy találkoznak, már mennyen velük. Így írtad, jó, de LASSÍTS! Az életben sem ilyen hamar történnek a dolgok, a blog meg olyan, mint egy élet. A te álombeli életed. De az idő ott sem gyorsul. :D Ezektől eltérve, tetszik a fejléc például, az nagyon tetszik. :D a Háttér is megy hozzá. :DD

    P.S.: Ezekkel nem szeretnélek elszomorítani, eszem ágában sincs. Örülök, hogy elkezdtél blogolni, hisz annál jobb dolog nincs is. Remélem meg fogadod a tanácsaimat, de nem muszáj, ezek csak tanácsok a többi rajtad múlik. Én mindenképpen várom a 3. részt.!! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, megfogadom! :))) <3

    VálaszTörlés